5 راه برای تقویت سیاست های حمل و نقل الکترونیکی

با دخالت تکنولوژی در دنیای مدرن،تجارت الکترونیک نیز از این قاعده مستثنا نیست و به شدت در حال تغییر است تا خدمات سریع و مناسب به مشتریان را با قیمت های رقابتی عرضه کند. فروش جهانی آنلاین توانست در سال 2016، 2 تریلیون دلار بدست آورد، که در اوایل سال 2011 کمتر از 1 تریلیون دلار بود. علاوه بر رشد و بهبود تکنولوژی،چه عوامل دیگری نقش کلیدی در تحول تجارت الکترونیک دارند که امروزه این روش خرید را بسیار موردپسند کرده است؟

در اینجا 5 روش برای تقویت تدارکات تجارت الکترونیکی وجود دارد:

1.متوجه تفاوت بین هزینه های بدست آمده از خرید آنلاین و حضوری باشید

اگرچه تجارت الکترونیکی به شدت در حال تحول است، برخی از فروشگاه های بزرگ هنوز در حال بررسی گزینه های خرده فروشی هستند که مرز مبهمی بین خرده فروشی و تجارت الکترونیک است. صاحبان کسب و کار متوجه شده اند که : آیا مشتریان خرید حضوری را ترجیح میدهند یا آنلاین؟ اجرا ، فرایند سفارش دادن و آماده کردن ارسال محصول است. از طرفی دیگر، حمل و نقل فرایندی مستقل از اجرا است، معمولا از طریق یک شخص ثالث است. یکی از بزرگترین چالش های تجارت الکترونیکی ، انبارداری فروشگاه اینترنتی و هزینه و زمان ارسال است. اکنون با این افزایش رقابت ، خرده فروشان بزرگ آنلاین مجبور هستند تا از طریق انبارهای مجهز به فن آوری که نزدیک محل زندگی مشتریان است کار کنند تا بتوانند در اسرع وقت سفارشات آنها را تحویل دهند.

2.امکان استفاده از تعداد اشتراک های افزایش یافته

بسیاری از فروشگاه ها ممکن است روند استفاده از اشتراک ها را آغاز کرده باشند، اما خریداران آنها را به خاطر مزایایی که دارند دوست دارند. آنها دوست دارند هرماه جعبه ای با اقلام مورد دلخواه خود را دریافت کنند. آنها عاشق راحتی خرید بدون اتلاف وقت هستند و میتوانند هرماه محصولات متفاوتی را کشف کنند. از طرفی دیگر، جعبه های اشتراکی برای کاهش زنجیره تامین اصطکاک عالی هستند. هرچه مشتریان قابل پیش بینی بیشتر باشند، راحت تر میتوان از هرج و مرج و سردرگمی اجتناب کرد.
دانستن تعداد و زمان سفارشات به شرکت های تجارت الکترونیکی این امکان را میدهد که حمل و نقل و موجودی ماهانه انبار خود را بهتر مدیریت کنند که دیگر جایی برای هیچ گونه ارسال با تاخیر یا برگشتی وجود نداشته باشد.

3.سرمایه گذاری در آینده ارسال محصولات

رقابت در شرکت های تجارتی الکترونیکی موجب پیشرفت شرکت ها در آخرین مرحله ارسال شده است، که اهرم رقابتی برای مصرف کننده حساس به زمان را به ارمغان می آورد. آمازون این بازی را با ارسال هواپیماهای بدون سرنشین در انگلستان آغاز کرد. همانند آمازون ، بسیاری از شرکت ها بر ارسال مستقل متمرکز شده اند تا بتوانند سفارشات لحظه آخر را نیز ارسال کنند . به طور مثال آمازون پرایم تا مکزیک هم گسترش یافته است. متاسفانه بسیاری از شرکت های تجارت الکترونیکی نمی توانند مراکز توزیع چندگانه را در شهر های بزرگ ارائه دهند که باعث می شود گزینه ارسال های دو روزه بسیار پرهزینه شود. برای حل این مشکل، شرکت های کوچکتر یا شرکت های واسط پستی به عنوان شخص ثالث و تحت عنوان پست فروشگاه اینترنتی ، مسئولیت ارسال به مشتریان را به عهده میگیرند.

4.ارسال خود را مدیریت کنید

گزینه هایی مانند ارسال رایگان، ارسال دو روزه یا ارسال شبانه روزی هزینه های ارسال را برای شرکت های تجارت الکترونیکی افزایش میدهد و آنها را مجبور میکند تا به دنبال راهکارهای مختلف باشند. امروزه شرکت های الکترونیکی بزرگ در حال ایجاد نزدیکترین پایگاه های ارسال و خدمات لجیستیک هستند. آمازون در حال حاضر در حال ابتکار عمل و راه اندازی “حمل و نقل همان روز است که توسط شرکت های حمل و نقل شخص ثالث انجام میشود.

5.تغییرات در ترجیحات خریداران را دنبال کنید

تا پیش از این، مشتریان بدلیل آسانی و راحتی خرید، بدون نیاز به رفتن به فروشگاه ، خسته شدن و در ترافیک ماندن ، خرید آنلاین را ترحیج میدادند. آنها خیلی به زمان بندی ارسال اهمیت نمیدادند. اخیرا گزینه هایی به تازگی معرفی شده ارسال ، هزینه ارسال محصولات را افزایش داده است. با مالیات افزوده ، هزینه نهایی برای خریداران بیشتر شد و آنها نسبت به قیمت خرید حساس تر شدند. به بیانی دیگر، خرید آنلاین برای خریداران دیگر رضایت بخش نیست. ارسال محصول در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه، نکته کلیدی این موضوع است ، که راش پیک می تواند نحوه ارسال محصولات فروشگاه اینترنتی را به حداقل برساند زیرا با راش پیک شما می توانید پست فروشگاه اینترنتی خود را تنها با مبلغ 13 هزار تومان انجام دهید .

5 راه برای تقویت سیاست های حمل و نقل الکترونیکی
Scroll to top